[Pardus-kullanicilari] Ram Yetersizligi

selim ok selimok at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 00:13:54 EET

Yavaslik konusunu nerden cikardiniz diyecekken Ertan Bey yazmis yavas diye,
söyle bir okudum da ondan önce zaten kimse yavas dememis, cok ram yiyor
demis, ki zaten onun sebebini de aciklamislar. :) Bende simdilik hersey
yolunda, firefox kasiyo biraz onun disinda hersey gayet hizli :)

Iyi calismalar,
Selim

25.02.2007 tarihinde ertan <egeden35 at gmail.com> yazmış: