[Pardus-kullanicilari] Ram Yetersizligi

selim ok selimok at gmail.com
25 Şub 2007 Paz 23:41:27 EET

Ne kadar ram'inizin oldugu önemli degil, kalan yer her zaman cok az oluyor.
1024 ram var bende su ara bos alan olarak 10-15 mb'dan fazla görünmüyor.
Ozkan arkadasimizin aciklamalari dogru, bende simdiye kadar böyle oldugunu
defalarca okudum. Sistemin performansina bakin, ram'de ne kadar yer olduguna
degil :)

Iyi calismalar,
Selim

25.02.2007 tarihinde Ozkan <ozkansn at gmail.com> yazmış: