[Pardus-kullanicilari] progress 9.1d veri tabanı

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
25 Şub 2007 Paz 22:39:45 EET

Selam,
Veritabanı çalışır ama GUI arayüzüne ben de bu aralar uğraşıyorum...
Küçük sorunlar var... Promsgs mesajı veriyor. Sanırım wine ile sistem
değişkenleri verilemediğinden. Gerçi bir arkadaş SUSE üzerine kurmuş.
Onda bu hatayı vermemiş. Araştırmalar devam ediyor... Haberdar ederim :)

Kolay Gelsin,
Mucip:)

ramazan akin yazmış: