[Pardus-kullanicilari] Video düzenleme paketleri....

ert76 pardus ert76.pardus at gmail.com
25 Şub 2007 Paz 22:36:13 EET

İlgin için teşekkürler istediğin çıktılar :

pisi info faad2
Yüklü paket:
Ad: faad2, versiyon 2.5, sürüm 6, inşa --
Özet: AAC yorumlayıcı
Açıklama: FAAD2 bir HE, LC, MAIN ve LTP profil, MPEG2 ve MPEG4 AAC
çözücüdür.
Bileşen: applications.multimedia
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:id3lib libmp4v2
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 358690
Ters bağımlılıklar: faac tunepimp gpac ffmpeg vlc

Paket depoda bulundu:
Ad: faad2, versiyon 2.0, sürüm 4, inşa 3
Özet: AAC yorumlayıcı
Açıklama: AAC dosyalarının MPEG-4 ve MPEG-2 MAIN, LOW, LTP, LD ve ER nesne
türlerini düzgün bir şekilde açabilen en hızlı ISO AAC ses çözümleyicisi
Bileşen: applications.multimedia
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:id3lib libmp4v2
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 1.1
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 642259
Ters bağımlılıklar: tunepimp gpac transKode mpeg4ip avidemux ffmpeg faac
pisi info ffmeg
ffmeg depolarda bulunamadı
ffmeg kurulu değil
pisi info ffmpeg
Yüklü paket:
Ad: ffmpeg, versiyon 0.4.9_20070207, sürüm 21, inşa 19
Özet: FFmpeg ses ve görüntü dosyalarını kaydedebilen, dönüştürebilen ve
açabilen yazılımdır
Açıklama: FFmpeg ses ve görüntü dosyalarını kaydedebilen,dönüştürebilen ve
açabilen komple bir çözüm. libavcodec ve birçok popüler ses/görüntü
codeclerini içerir.FFmpeg linux altında geliştirilmiş olmasına rağmen
windows'un da dahil olduğu birçok işletim sistemi altında derlenip
çalıştırılabilir
Bileşen: applications.multimedia
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:faac faad2 imlib2 lame libdts libogg libdc1394 libsdl
libraw1394 libvorbis x264 xvid libtheora
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 4799390
Ters bağımlılıklar: transcode k3b vlc kdenlive openlibraries

Paket depoda bulundu:
[...]
Ters bağımlılıklar: mpeg4ip dvd-slideshow k3b transcode