[Pardus-kullanicilari] dizüstü bilgisayarlarda grub sorun mu

cihan kaya kayacin at gmail.com
25 Şub 2007 Paz 22:28:01 EET

hp dizüstü bilgisayarlarda quickplay özelliği varmış. bilgisayar açılırken
bir tuşa basınca bu özellik devreye giriyor ve windows daha az özellikle
açılıyor ve bu sayede film, müzik seyrederken şarj daha az gidiyormuş. sorum
ise şu: ben bir programla (mesela partition magic) windowsun olduğu sürücüyü
bölüp boş sürücüye Pardus kursam, grubu da mbr ye kursam, bu quickplay
özelliğini gene kullanabilir miyim? (sorum aslında sadece hp dizüstüler için
geçerli değil ancak örnek vermekten başka anlatma yolu bulamadım) benzer
şekilde açılışta bir tuşa basıp kurtarma bölümünün çalıştırıldığı
dizüstülerde de Pardus kurulduktan sonra grub mbr ye kurulduğunda sorun olur
mu?
(konu ve başlığı alakasız olduysa kusuruma bakmayın, kafam baya karışık)

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/