[Pardus-kullanicilari] pardusman ile güncel cd ve dvd...

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
25 Şub 2007 Paz 20:53:03 EET

Paket yöneticisinin ayarlar kısmından önbellek sekmesini tıkladıktan sonra
orada bulunan küçük kutucugu etkin hale getirdiginizde indirdiginiz paketleri
bilgisayarınızda /var/cache/pisi/packages/ dizininde saklar fakat bu işlemi
yaptıktan sonraki paket yukleme veya guncellemeleriniz saklanacaktır.

25 Şub 2007 Paz 18:11 tarihinde, DrNedim şunları yazmıştı: