[Pardus-kullanicilari] pardus 2007

selim ok selimok at gmail.com
25 Şub 2007 Paz 17:36:34 EET

Üzerine kurarsaniz o disk bölümündeki tüm dosyalar silinir. Dosyalarinizin
yedeklerini alip yapabilirsiniz bunu, tabi bununla birlikte tüm ayalariniz
da ucacak. Herseye sil bastan baslayacaksiniz. Yine gecen gün böyle birsey
konusulmustu, dur bakayim...
Hah burda
http://cekirdek.pardus.org.tr/~faik/blog/?file=pardus-2007-guncellemesi.txtanlatiliyor
iste bu güncelleme yöntemi.
Artik karar sizin.
Eger dosyalarinizi ve ayarlarini kaybetmeyi göze aliyorsaniz direk cd'den
kurabilirsiniz Pardus 2007'yi, pardus acisindan sorun yok :)
Sonrasinda güncellemeleri yapmayi unutmayin, cünkü Beta sürümünü
yüklemissiniz,ondan sonra bir sürü güncelleme cikti.

Iyi calismalar,
Selim

25.02.2007 tarihinde cerkay cetmen <cerkay1 at hotmail.com> yazmış: