[Pardus-kullanicilari] Re.pisi index

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
25 Şub 2007 Paz 17:20:02 EET

bildigim kadarıyla yeni surum ile depo kullanımında bazı degişikler olacaktı
ne durumda bilmiyorum ancak onceden mevcut depolardan packaga-manager da en
ustte gozuken dopuyu kullanıyordu....

eger yapmak istediginiz çevrimdışı guncelleme ve/veya paket eklemek ise

http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/blog/?file=Offline-Update.txt

faydası olacaktir....dosyaları */var/cache/pisi/packages/ *dizine koyun ve
pisi up komutunu kullanın....