[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 13, Konu 326

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Şub 2007 Paz 12:12:11 EET

25.02.2007 tarihinde şükran batur <sknbatur at hotmail.com> yazmış:

> bende tekrar standart modda ve minumum ayarlarda kurdum. aöaolmadı.
> standart
> modda not using mmconfig diyordu. sonra ise çomar yükleniyor diyor.. ve
> siyah ekrana geçiyor. minumum moddada yine siyah ekrana geçti.
> ctrl-alt-f2diyorum ama birşey olmuyor.benim notebook asus a6v. asus marka
> notebook kullananların çoğunda bu sorun var. ama henüz bir çözüm
> bulabilmiş
> değilimç

normal kurulumda hataların görülmemesinden dolayı ctrl+alt+f2 tuşlayın
demiştim.
standart ve minimum modda buna gerek yok zaten yazılar görünüyor.

ben daha önce pardusun tüm versiyonlarını kurdum hiç bu hatayı almadım.
ekranda yazanları bir yere not aldıktan sonra hata.pardus.org.tr adresinde
bir hesap açarak
hata kaydı girmeniz çözümü getirecektir.

hata kaydından sonra geliştiriciler veya konuyu bilenler açılış ekranında
ekstra parametre
ekleyerek bir çözüm bulacaklardır.

kolay gelsin...