[Pardus-kullanicilari] airties rt 101 modem

Tayfun YÜĞRÜK tayfunytu at gmail.com
25 Şub 2007 Paz 11:43:24 EET

  USB den olmaması normal çünkü sürücüsünü yüklemeniz gerekli ve büyük
ihtimalle bu modemin usb sürücüsü yok.
  Ethernetten olması gerekli, modemin ethernet bağlantısını yaptıktan
sonra konsolda "su" komutu ile root kullanıcısına geçin ve "dhclient"
komutunu verin ve "ifconfig" komutu ile eth0 eth1 gibi ethernet
aygıtlarının aldığı IP değerlerini kontrol edin, 10.0.0.x gibi bir
değer görürseniz ethernet bağlantınız olmuş demektir. Bundan sonra bir
tarayıcı ile 10.0.0.2 modem arayüzünden adsl kullanıcı adı ve
şifresini girin, ayarları kaydedin ve ayar sayfasından modemi yeniden
başlatın.
  Modemi yeniden başlattıktan sonra bir daha "dhclient" komutu ile IP
yi güncellemeniz gerekebilir.