[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: kurulumda cakma

selim ok selimok at gmail.com
25 Şub 2007 Paz 00:53:46 EET

Sanki bir cözünürlük problemi gibi, ekran karardiktan sonra biraz bekleyip,
10-15 sn kadar sonra (ctrl alt +) yada (ctrl alt -) tus kombinasyonlarina
basip bekleyin, bir degisiklik olmazsa bir kac kez ayni seyi deneyin. Bu tus
kombinasyonu ekran cözünürlügünüzü degistirererek monitörünüzün kabul
edebilecegi degerlere ulasmasini saglar, böylece görüntü alabilirsiniz.
Ancak sorunun kaynagindan emin olmadigim icin aklima yanlizca bu geliyor.
Deneyip sonucu bildirirseniz sevinirim.

Iyi calismalar,
Selim