[Pardus-kullanicilari] Kurdum

Sinem EREZKAN nurseer at gmail.com
24 Şub 2007 Cmt 20:52:37 EET

Ekran modu ve minimum kurulum modunda yine kurulumun aynı safhasında durdu,
elimle kapatıo bilisayarı yeniden başlatmak zorunda kaldım. Bu iki denemede
üzerinde pardus yazılı mavi ekren çıkmadı. Siyah ekran çıkıyordu.
ctrl+alt+f2 yaptım ama hiç tepki vermedi. Siyah ekran açılmadan öce ekranda
yazılar geçiyordu. Bir yerde codec 125 dha invalid vs diye bir şeyler yazdı
alt alta 10 defa yazmıştır. Sonra siyah ekran açtı. Bu yazılar ilk açtığımda
yoktu.