[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 13, Konu 323

şükran batur sknbatur at hotmail.com
24 Şub 2007 Cmt 20:33:39 EET

merhaba. bende pardus 2007 kurmaya çalışıyorum. 4 kere denedim ama
başarısızlıkla sonuçlandı. kurulma işlemi başarı ile gerçekleşti diyor.
ancak pardusu açmaya çalıştığımda ilk mavi pardus ekranı geliyor sonrada
siyah ekrana düşüyor. notebook um asus a6v ram 512 mb işlemci 1.80 ghz
yardımcı olursanız sevinirim..