[Pardus-kullanicilari] güncelleme sonrası ntfs erişim sorunu

A. Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
24 Şub 2007 Cmt 19:55:11 EET

Arkadaşlar,
Pardus 2007 güncellemesi öncesi birinci bölümde yer alan NTFS formatlı
mantıksal sürücüye erişebilirken, güncelleme sonrası "permissions
denied-izinler reddedildi" gibi bir uyarı ile erişimim engellendi. Neyi
yanlış yapıyorum? NTFS-3g paketine baktığımda güncelleme sonrası geriye
dönük bağımlılık sorunu olabilir mi diye düşünüyorum. Çünkü güncelleme
yaparken M560x ile çakışma var demişti. Ben de çakışan paketleri kaldır
demiştim...
Besim

Copy addresses and emails from any email account to Yahoo! Mail - quick, easy and free. http://uk.docs.yahoo.com/trueswitch2.html