[Pardus-kullanicilari] Printer onerebilirmisiniz?

erhan onursendag at gmail.com
24 Şub 2007 Cmt 19:11:13 EET

Merhaba,

Gidip photosmart 4100 serisi aldım scannerli.. Ama bir turlu
tanıtamadım... driverida yok sanırım.. KDE Print listesinde cıkıyor bu
ama ona ragmen tanıtılamıyor.. Madem tanıtılamıyor KDE print icinde de
olmaması lazım.. Desteklenmiyen donanımlara ekleyim dedim oyle bir
listede yok.. Desteklenen donanımlara bakım dedim cok az secenek var..
Epson Stylus DX3850
<http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Epson_Stylus_DX3850> vardı bir
keske alsaydı onu..  Bu printer'a iki hafta sure veriyorum,
calıstıramazsam ikinci elden satacam sonra o bahsettigim printeri alacam...

Gene bir hayal kırıklıgı daha.. Bir soru soracagım Linux'le bir donanım
kullanmak için illa ki eski pusku bir donanım mı kullanmak gerekiyor ?
.. İlginc ama iste bu yuzden Windows'tan nefret ediyorum.. Boyle seyler
basıma geldikce de nefretim kat kat artıyor....