[Pardus-kullanicilari] Cd ile açamıyorum

Sinem EREZKAN nurseer at gmail.com
24 Şub 2007 Cmt 14:04:05 EET

Merhaba tekrar. CD'yi edindim. Taktım, bilgisayarımı yeniden başlattım
olmadı. Sonra boot ayarlarından değiştirdim cd yi başa aldım yine olmadı.
Yüklemek için 1 saattir bakıyorum sitelere şu cd ile nasıl başlatılır. Ben
cdnin içine girip de bir yere tıklayarak başlatamaz mıyım? Biraz kucaladım
ama uzantılar hep yabancı. Bilgisayarla bakışıyoruz. Yardımcı olursanız
sevinirim. Ayrıca şu email arşivine de girip bakmak istedim ama sanırım
kullanmayı bilmiyorum bulamaım yerini. Yardımlarınız için şimdiden
teşekkürler. Sinem EREZKAN