[Pardus-kullanicilari] pardus kullanýmý için bir engel

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
24 Þub 2007 Cmt 11:57:03 EET

Daha evvel Celalaeddin AKARSU bey yazmıştı ondan alıntılıyorum..

"önce bu dosyayı indirip kuruyoruz,
http://www.kyz.uklinux.net/downloads/cabextract-1.2.tar.gz
sonra wine kuruyoruz
en son olarak
http://www.tatanka.com.br/ies4linux/download.html   indirip kuruyoruz
sorunsuz çalışıyor :)
deÄŸil tabi..."

Bu işlemleri yaptıktan sonra Internet Explorer kullanabiliyorsunuz..O zaman IE 'a göre tasarlanmış sayfalarıda görüntüleyebilirsiniz..Dediğiniz gibi Crossover Office kurarakta bununla beraber IE 6.0 kurabiliyorsunuz..

Yeri gelmişken Sevgili Geliştiricilere hatırlatmak ve sormak istiyorum..PCBSD Linux dağıtımında (Ara yüzü Pardus'Umuza oldukça benziyor), depolarında IE 6.0 'ı paketlemişler..PCBSD' ye kendi paketi olarak kurulabiliyor..Bu konuda yasal işlem nasıldır, Microsoft'tan izin mi almışlardır bilemiyorum..Yokda BSD ile lisanslanmış dağıtımlarda bu tür şeyler olabilmektemidir?

Selamlar..