[Pardus-kullanicilari] pardusu yeni kurdum internete giremiyorum

selim ok selimok at gmail.com
24 Şub 2007 Cmt 09:53:34 EET

Cerkay Bey, IP alabiliyor musunuz demekle sunu sormustum. Ag yöneticisinde
ayarlari yaptiktan sonra baglanti basligin yanindaki onay kutucuguna
tikladiginizda bir süre sonra ya bir carpi isareti yada yesil bir onay
isareti gelir, onay isareti gelince hemen yaninda bir IP belirir. Bununla
ilgili resimleri filan gösteren bir wiki belgesi hazirlayacaktim ki resim
gönderme sirasinda salak problemler cikti, baska zamana kaldi. Bu IP'yi
alabiliyor musunuz, önemli olan bu.

Iyi calismalar,
Selim