[Pardus-kullanicilari] kurulumda cakma

kilkis1 kilkis1 at mynet.com
24 Şub 2007 Cmt 01:24:20 EET

arkadaşlar daha onceki pardus surumunde kurulumda siyah ekrandaydek
bilgisayarım çakıyordu.
sabretdim bekledım padus 2007 cıktı sevındım yukledım, cd ye çektim
ve gene hüsranlardayım.
yukleme daha başlamadan çakıyor
sonra minimumda denedim siyah ekranda hızlıca yazılar yukarı dogru
kayıyor. sevındım artık mınumumda olsa yukluyor diye ama sonuç husran
sistem kutuk dosyasımı ne onu acamamış en altta pardus yazısı gelıyor ben
ona bakıyom o bana bakıyor ole ce kala kalıyorum bana bir yol gostersenız
elımden tutsanız sevınırım herkese iyi gunler

Emlakçılar, Emlak Plus ile daha çok
müşteriye ulaşın!