[Pardus-kullanicilari] pardusu yeni kurdum internete giremiyorum

selim ok selimok at gmail.com
23 Şub 2007 Cum 22:09:22 EET

Baglanti türünüz nedir bilmiyorum ama ADSL oldugunu varsayiyorum. Cok emin
olmamakla birlikte baglanti ayarlarini yaptiginiz o pencerede en altta isim
sunucusu ayarlari gibi birsey olmali, oraya modeminizin ip adresini yazin.
Yanlis hatirlamiyorsam 196.168.1.1 gibi birsey oluyordu ADSL modemlerde.

Iyi calismalar,
Selim

23.02.2007 tarihinde cerkay cetmen <cerkay1 at hotmail.com> yazmış: