[Pardus-kullanicilari] bunun bir sorun olduğunu düşünüyorum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
23 Şub 2007 Cum 19:54:12 EET

23.02.2007 tarihinde Levent BIRSIN <leventbirsin at gmail.com> yazmış:

> sanırım bunun eski problemle alkası yok ama diğer sesle ilgili problemide
> halledemedim her açışımda sağ alttan sesi ayarlamak zorunda kalıyorum yeni
> problem hakkında biligilendirirsen cok sevinirim

işlemci ısınmasını yaşamadım o konuda pek birşey diyemeyeceğim.
ama ses konusunda ilk olarak webcam takılı mı değil mi onu bilmemiz
gerekiyor.
webcam takılı ise onu çıkartın, yeniden başlatınca muhtemelen düzelecektir.
düzelmezse konsoldan root olarak alsaconf komutu çok yüksek ihtimal sorunu
çözecektir.

diğer bir konu sorun webcam den kaynaklanıyorsa onu blacklist'e almanız
gerekiyor.
bunun için, /etc/hotplug/blacklist dosyasının sonuna snd-usb-audio satırını
ekleyin kaydedip sistemi
yeniden başlatın. webcam takılı olsa da olmasa da ses kartınızla bundan
sonra çakışmayacaktır.

ardından kmix konusunu biraz karıştırın derim. ama kanalı seç seçeneğinde
sisteminizin genel sesini
açıp kapatan bir seçenek kullanın (bende PCM seçili.)

kolay gelsin...