[Pardus-kullanicilari] Merhaba

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
23 Şub 2007 Cum 01:42:11 EET

23.02.2007 tarihinde Sinem EREZKAN <nurseer at gmail.com> yazmış:

> Öcelikle hepinize merhabalar. Aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Bir
> arkadaşım sayesinde Pardus hakkında bilgim oldu ve bu

merhaba,

Notebooklardaki dahili kameralaların kullanımında sanırım bazı aksaklıklar
> oluyormuş. Böyle bir bilgiye ulaştım. Doğruluğunu sizlerden öğrenmek
> istedim. Zamanla soracağım şeyler de artacak sanıyorum.

evet notebook kameralarına üretici firmaların sürücü yazmamaları nedeniyle
problemler yaşanıyor.
mesela ben asusA6VM kullanıyorum bundaki entegre webcam için syntek semicon
firması linux sürücüsü
yazmıyor, bu nedenle kamera kullanmak için windowsa geçmek zorunda
kalıyorum.

kolay gelsin...

not: notebook ve kamera bilgisini yazarsanız aynısını kullananlar varsa daha
net bilgiler verebilirler...