[Pardus-kullanicilari] Doktora için spss benzeri bir istatistik programý

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
23 Þub 2007 Cum 01:02:03 EET

Arkadaşım,
rkward depoda var kur ve kullan.
İstatistikte iyi isen lütfen daha da gelişmesine yardımcı ol.
Ben epey bir analizi yaptım ama denemediklerim epeyce, istatistikte iyi
olanları bu programı kullanmaları lazım ki eksikleri görebilelim.
sevgiler.
şimdi bilgi aldım wikiside düşünülüyormuş, katkın olur.
21.02.2007 tarihinde süleyman esen <suleymanesen at gmail.com> yazmış: