[Pardus-kullanicilari] Wine ile internet bağlantılı program çalıştırma?

selim ok selimok at gmail.com
22 Şub 2007 Per 08:22:07 EET

Benzer sorunlari bende yasadim internet cikisi yapmak isteyen programlar
hata veriyor, ancak wine ayarlari konusunda pek de basarili degilim, eski
sürümlerde böyle bir sorun yoktu (hatirladigim kadariyla). Bu nedenle yeni
sürümlerin cikmasini beklemek daha dogru olur diye, pek ilgilenmedim.

Iyi calismalar,
Selim

21.02.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: