[Pardus-kullanicilari] HP Photosmart C3180 çok fonksiyonlu yazıcı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Şub 2007 Çar 16:05:47 EET

HP Photosmart 3180 olarak yok 3100 serisi olarak mevcut ben verdiğiniz
linkte 3100 ü ve sourceforge de 3100 serisini gördüm .Sizin C3180 olarak
ekstra sorduğunuzu algıladığım için kusura bakmayın. Sizi onun için HP ye
yönlendirmiştim.Kusura bakmayın seçtiğiniz yazıcı multi fonksiyonlu
yazıcılar içinde cmyk baskı için  üç renk ayrı ayrı kartuşlu oluşu mükemmel
ve bir diğer mükemmellik ise kartuşlara dolum yapılabilmesi.İyi günler

21.02.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: