[Pardus-kullanicilari] HP Photosmart C3180 çok fonksiyonlu yazıcı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
21 Şub 2007 Çar 15:51:55 EET

21 Şub 2007 Çar 15:31 tarihinde, Selim Tavşan şunları yazmıştı:
> 21.02.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:

> şimdilik elimde olumlu bir sonuç var:
> http://www.linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-PhotoSmart_C3100
>
> bir kişi çıksın ben kullanıyorum diyerek hemen alıyorum :-)

 HP sürücüler için HP'nin geliştirdiği açık kodlu hplip sürücü paketini
kullanıyoruz. http://hplip.sourceforge.net/  adresinde desteklenen donanım
listesi mevcut. Burada yazdığına göre her şey çalışıyormuş, ama tabi kullanan
birinden bilgi almakta fayda var.