[Pardus-kullanicilari] HP Photosmart C3180 çok fonksiyonlu yazıcı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Şub 2007 Çar 15:32:14 EET

Arkadaşım
Şu an Pardus üzerinde çalışan Hp yazıcılar içinde Photosmart C3180 mevcut
değil.En sağlıklı bilgiye HP Türkiye ye linux sürücüleri ile  ilgili olarak
Almak istediğiniz yazıcının marka ve modelini söyleyin ve linux driver ı
mevcut mu.İşletim sisteminizin Linux tabanlı olduğunu söyleyin gereken
sürücü desteği için sizi aydınlatsınlar ürünün kutusundan Mac Os ve Winxp
için driver cd leri çıkıyor.Kolay gelsin

21.02.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: