[Pardus-kullanicilari] Öneri ==> Pardus nasıl yaygınlaşır?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Şub 2007 Çar 15:07:29 EET

Arkadaşım
Söylemlerinizde yerden göğe kadar haklısınız katılmamak işten değil fakat
Pardus kullanmayı aklına koymuş birisi için Pardus da çalışmayacak program
yok. Muhasebe için Turquaz linux Pardus a kurulabildiği gibi eta muhasebe
programını da dos altında Pardus a kurup çalıştırmak mümkün.Ofiice paketine
gelince ona zaten ihtiyacı yok Pardus bünyesindeki Open Office bu işi
hallediyor.Eksik olan REKLAMASYON ve PARDUS ile neler yapılabileceğinin
bilinmemesi.Öyle tahmin ediyorum ki bu da kısa zaman sonra kullanıcıların
artmasıyla aşılacak.Kullanıcıların tek yapması gereken fikri sabitten
kurtulmaları.Linux tabanlı işletim sistemlerinin de her işi yapabildiğinin
bilincine varmaları.Kolay gelsin iyi çalışmalar ve bol Pardus lu günler

21.02.2007 tarihinde Mehmet Selim İmre <selimimre at gmail.com> yazmış: