[Pardus-kullanicilari] tam grafik ekrandan masaüstüne dönüþ

Gültekin Komanlý gkomanli.pardus at gmail.com
21 Þub 2007 Çar 14:52:47 EET

Oyun tam grafik ekran olarak çalışırken Ctrl-Alt-D herhangi birşey
yapmadı, alt-tab zaten yapmıyordu.

Alt-Enter ile uygulama pencere moduna geçti, en azından bunun çalışması
güzel.

Genelde windows oyunlarını oynarken windows tuşuna basarak masaüstüne
geçebiliyorduk, pardus tarafında buna karşılık olabilecek genel bir
"super-key" yok galiba.

IRC kanalından aldığım bilgiye göre uygulamaya göre durum değişebiliyormuş.

Gültekin.