[Pardus-kullanicilari] PARDUS

DOST müşavirlik & mümessillik fuattutuncuoglu at gmail.com
21 Şub 2007 Çar 14:40:06 EET

tüm dostlara selam..
dünden bu yana parduslu olmanın heyecanı içerisindeyim.
türkiyeli olmanın ve türk bilişimci arkadaşların ürününü kullanmanın verdiği
onuru yaşıyorum.
sizlerle güzel şeyleri paylaşmak dileğiyle tüm parduslulara sevgiler
saygılar sunuyorum.
iyilikle kalın dostlar

21.02.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: