[Pardus-kullanicilari] inca_DVB_kurulum_hata

Mesut ozdemir potlika at gmail.com
21 Şub 2007 Çar 04:17:58 EET

merhaba
inca DVB tv kartına sahibim. sistemimde tv kartı olduğu zaman pardus,
ubuntu, biggdady, turkix gibi linux dağıtımları hiç kurulamıyor. live cd ler
bilgisayarımı açmıyor.
ancak tv kartını çıkarttığım zaman sorunsuz kuruluyor ve çalışıyor.
daha öncede pardus kullanıcıları mail grubuyla sorunu çözmeye çalıştım.
ancak önerileri hepsini denememe rağmen bir sonuç alamadım.
ben bilgisayarımı pardus işletim sistemi ile kullanmak istiyorum ancak
televizyon da izlemek istiyorum.
cevabınızı bekliyorum.
kolay gelsin...

--