[Pardus-kullanicilari] 1280X800 Pardus

Barış Akkurt dbarisakkurt at gmail.com
20 Şub 2007 Sal 18:41:38 EET

iyi günler ben de de aynı sorun vardı. sanırım ekran kartınızın sürücleri
yüklü değil. benim ekran kartım ati idi. bilisimlab.com.tr de 2. sayfada ati
nin anlatımı var. eğer ati kullanıyorsanız oradan yükleyebilir ve bu
çözünürlüğe çıkabilirsiniz.

20.02.2007 tarihinde Tanju YILDIRIM <tanju.yildirim at denizcilik.gov.tr>
yazmış: