[Pardus-kullanicilari] arakadaş debianı bırakacakmış. (Michael.)

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
20 Şub 2007 Sal 16:25:38 EET

 Merhabalar,

20 Şub 2007 Sal 15:53 tarihinde, Doğan -- şunları yazmıştı:
> http://tuxedup.wordpress.com/

 Konu satırındaki yaklaşım pek hoş bir yaklaşım değil. Bu tip provokatif
söylemler Pardus'un imajına zarar veriyor arkadaşlar.

 Söz konusu kişi günlüğünde direkt olarak Debian'ı bırakacağını söylememiş, ki
söylemiş olsa dahi bunda haber yapılacak bir şey göremiyorum. İnsanlar
Debian'ı bırakıp Pardus kullanmaya başlayabilir, Pardus'u bırakıp Debian'a
geçebilir. Takım tutar gibi dağıtım tutmanın bize hiç bir faydası olmayacağı
gibi bu bir kutuplaşmaya da neden olur ve Pardus'u diğer dağıtımların
kullanıcılarına antipatik gösterir.

 Genç bir dağıtım projesiyiz, güzel işler yapıyoruz, fakat bu tip tutumlar
yapılan işlerin önüne geçebiliyor. Bu tip konularda daha sağduyulu davranmak
gerekli.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing