[Pardus-kullanicilari] byte plus dvd ve güncellemeler

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
20 Þub 2007 Sal 15:42:04 EET

BytePlus dergisine verilen DVD, bu ay başına kadar olan tüm güncellemeleri
ve 1400 kadar pakedi içeriyor. Pardus 2007 kurulum CD'sinden sonra biriken
300 MB'lık güncellemenin "çok büyük bir kısmını", bu DVD aracılığıyla
edinebilirsiniz.

DVD içinde yer alan kurulum ISO'su ise, Faik Uygur'un da belirttiği üzere,
2007 sürümü. Arada yeni bir sürüm çıkarmadık, ama buradaki depoyu
sisteminize ekleyerek kurulumdan sonra güncellemelerin büyük kısmını
internete bağlanmaksızın gerçekleştirebilirsiniz.

Ali Işıngör