[Pardus-kullanicilari] ARKADASLAR LUTFEN OKUYUNUZ

Hüseyin Kaya huseyin34 at gmail.com
20 Şub 2007 Sal 11:20:38 EET

Bilgisayardan fazla anlamam ama benimde bir kaç sözüm var:
1) Deneyimli geliştiricilerin paketlediği pisileri,install yapıp program
kurmaya tercih ederim.
2) Pardus'u kurduğumdan beri bilgisayarı daha verimli
kullanıyorum.Ekrandonmaları ,gereksiz programlar vs kurmama gerek
kalmıyor.
3) Antivirüs yazılımlarına para verip bilgisayarıma kurmaya (bilgisayar da
yavaşlıyor bu arada ) gerek kalmadı.
4) Birileri (sağolsunlar) benim adıma paket derleyip pisi deposuna
koyuyorlar.Bununla da kalmayıp güvenliğini denetliyorlar.Üstelik sürekli
güncelliyorlar.Daha ne isterim ki.Onlara da bu vesile ile teşekkür ederim.
Sonuç:Tüm yukarıdaki sebepler Pardus'u benim için cazip kılıyor.Bu nedenle
zayıf yanları varsa da ( mesela bir paket güncellenirken tüm paketi indirip
yeniden kurması gibi ) bunları görmezden gelebilirim.

20.02.2007 tarihinde mahmut Topuz <mt_3435 at hotmail.com> yazmış: