[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulumu

Guardian samedkonak at gmail.com
20 Şub 2007 Sal 10:32:34 EET

19 Şub 2007 Pts 20:50 tarihinde, pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
şunları yazmıştı:
>   Merhaba Pardusu ıso formatında PC NEt dergisinin verdiği DVD den cd ye
> kopyaladım yuklemeye calıstım cd den okuyacak sekilde fakat yukleme
> gerceklesmiyor.Acaba nerde hata yapıyorum.yardımcı olursanız sevinirim.

.iso dosyasını "kalıp olarak yazdır" gibi bir seçenek ile yazdırmanız, sonra
BIOS'tan ilk okunacak diski cd-rom olarak ayarlamanız gerekemete. Bunları
sorunsuz yerine getirdiğiniz takdirde cd'yi yazdırma anında bir problem
oluşmadıysa oluşturduğunuz Pardus cd'sini cd-rom'a takın ve bilgisayarı
tekrar başlatın, kurulum ekranı karşınıza gelecektir.

Cd'nizin sorunlu olup olmadığını kurulum arayüzünden ya da nette yayınlanan
md5-sum verilerinden kontrol edebilirsiniz.