[Pardus-kullanicilari] Wndows makineyi mount etme

Bünyamin CAMGÖZ bcamgoz at Rekabet.gov.tr
20 Şub 2007 Sal 09:20:02 EET

Sayın ocam. O dediklerinizi yapınca Windows makineye ulaşabiliyorum. Lakin ben gördüğüm bu alanı Linux üzerine mount etmek istiyorum. Sorun burada başlıyor. Kaç zamandır mesaimi bu işe ayırdım fakat sıfıra sıfır elde var sıfır. Neredeyse linuxten vazgeçeceğim. Teşekkürler.

________________________________

From: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr] On Behalf Of Mucibirahman İLBUĞA
Sent: Monday, February 19, 2007 6:17 PM
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Wndows makineyi mount etme

Selam ,
Evet. Şimdi oldu :)

Dosya yöneticisindeyken smb://192.168.3.X gibi olacak şekilde win makinanın IP'sini yazın... Eğer domain kullanıyorsanız size ad ve parola soracaktır. Bu şekilde win üzerindeki mevcut paylaşımları Linux üzerinden görebilirsiniz...

KOlay Gelsin,
Mucip:)

Bünyamin CAMGÖZ yazmış:

Sayın mucip hocam elimde çalışan Windows server var. Ben elimdeki Linux ile onun diskini mount etmek istiyorum. İki makinede(dolayısı ile disklerde ayrı) ayrı. Zannediyorum şu an net oldu.