[Pardus-kullanicilari] Pardus Server

selim ok selimok at gmail.com
20 Şub 2007 Sal 04:30:13 EET

Bu sunucularin bir kismi zaten yüklü sisteminizde. Pardus menüsünden Tasma >
Sistem Secenekleri > Servis Yöneticisi'ni acin. Hangi sunucularin mevcut
oldugunu ordan görebilirsiniz. Calismayanlari calistirabilir, her acilista
otomatik calismasini saglayabilirsiniz. Apache sunucu'yu depo'dan kurmaniz
yeterli uzerinde php calistiracaksaniz mod_php paketini, mysql
calistiracaksaniz mysql ile ilgili paketleri kurmaniz yeterli. Tasma >
Sistem Secenekleri > Program Ekle, Güncelle veya Kaldir'a tiklayip bu
paketleri kurmanizi kolaylastiran ekrana ulasabilirsiniz. DNS sunucu
konusunda emin degilim, istemcisi zaten yüklü olarak geliyor ancak sunucusu
depoda yok sanirim, contrib depo'da varmis ama onun kurulumu biraz daha
farkli.

Iyi calismalar,
Selim

19.02.2007 tarihinde ismail buhur <ismailbuhur at gmail.com> yazmış: