[Pardus-kullanicilari] wine kullanımı

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
20 Şub 2007 Sal 01:40:50 EET

merhaba
wine da birseyler kurcaladım ama tam olarak saglıklı seyler mi yaptım
bilemiyorum.
flvplayer'ı yukledim sanırım, kurulu programlarda gorunuyor.Ama o kadar goz
atmama ragmen .exe li olan dosyasını bulamıyorum.
Aacaba yuklemis oldugu progrmaları nereye koyuyor, bir fikri olan var mı
acaba.
Bir sorum da acaba win.  de calısan programları winde kurup kullanabilmek
icin baska birseye ihtiyac var mı(winetools,gtk...)
henuz ilk defa wine kullandıgım icin bir bilgim yok.Net bir bicimde
acıklayan olursa sevinirim.
İyi geceler...