[Pardus-kullanicilari] Kapanma sorunu

gorkem coban gorkemcoban at hotmail.com
19 Şub 2007 Pzt 19:46:05 EET

Değerli Pardus kullanıcıları, maalesef bilgisayarım kapat komutundan sonra da çalışmaya devam ediyor. Bu konuyla ilgili daha evvelki mesajlarda yazanları uygulamama rağmen hala sorunum çözülmedi.
sırasıyla apmd pakedini kurdum - bahse konu dosyayı bu postada önerilen şekilde
degiştirdim hatta kullandığım ekran çözünürlüğü ve tazeleme oranına göre 1152x864-32 at 51 yaptım.(tazeleme oranı konusunda doğru bir şey yapıp yapmadığım konusunda emin değilim :)

[kernel (hd0,0)/boot/kernel-2.6.18.6-75 root=/dev/sda1 apm=power-off video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1152x864-32 at 51 splash=silent,fadein,theme:pardus console=tty2 mudur=language:tr quiet resume=/dev/sda3
initrd (hd0,0)/boot/initramfs-2.6.18.6-75]

Sorunumla ilgilenirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted