[Pardus-kullanicilari] Autocad benzeri wine ile çalýþan freeware cad programý..

ert76 pardus ert76.pardus at gmail.com
19 Þub 2007 Pzt 18:43:28 EET

wine programını pardus deposundan kurduktan sonra, HYCAD programını
/home/kullanıcı dizinine indir.
Sonra Konsolda wine HYCADSetUpEn.exe yaz. Kuruluma devam et. Kısayolu
masaüstünde olacak.
HYCAD, wine nin program kaldırında gözükmedi. 5 MB ve Freeware bir program.
Qcad 'i denenim biraz zor geldi.
Autocad'a alışık olduğumdan bu program kolay geldi. Bende yeni denedim.
Sizle paylaÅŸmak istedim.