[Pardus-kullanicilari] proxy(vekil sunucu) ayarları hk

Anıl Uğural anilugural at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 17:39:34 EET

Proxy için kopete içinde tanımlama yapılabiliyor galiba.

kopete içinde ayarları yapılandır;
hesaplar;
orada da bağlantı sekmesinde proxy bilgisi girilebiliyor anladığım
kadarıyla.

Ön tanımlı sunucu bilgisinin üzerine yaz kısmına proxy ayarlarımı girdiğim
zaman bağlantıya izin verilmedi uyarısı almamaya başladım. Ancak
bağlanamıyorum da. Burada aklıma gelen nokta proxy ayarlarını yapanların msn
için ayrı bir port tanımlamış olabilecekleri. Bu port numarasını
değiştirdiğim zaman( adresi değiştirmeden) tekrar bağlantıya izin verilmedi
uyarısı alıyorum. Dolayısıyla çözüme çok yaklaştığımı düşünüyorum ama ancak
sonuçladıramadım.