[Pardus-kullanicilari] Wndows makineyi mount etme

Bünyamin CAMGÖZ bcamgoz at Rekabet.gov.tr
19 Şub 2007 Pzt 14:26:56 EET

Sevgili arkadaşlar benim sorum için hala bir çözüm bulamadım. Windowstaki bir alanı(çalışan server) Linux(REDHAT) üzerinde nasıl mount edeceğime dair yardımlarınızı hala bekliyorum. Windowstaki alanı paylaşıma açıp herkese tam denetim hakkı verdim. Windows tarafı için bu yeterli mi? Değilse ayrıntılı olarak açıkalaybilecek bir arkadaş anlatırsa çok sevinirim. Teşekkürler.