[Pardus-kullanicilari] A4 teck kablasuz klavye

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 13:16:39 EET

Arkadaşım
İlk açılışta MBR da grub yazılımı çıktığı zaman kablosuz klavye işlevsel
değil.Sistem çalıştığı zaman klavye devreye giriyor.6 aydır kablısuz klavye
kullanıyorum eski klavyemde duvara dayalı bilgisayara takılı grub tercihimi
kablolu klavyeden yapıp enterledikten sonra sistem açılınca Kablosuz klavye
devreye giriyor.Pardus haricinde Ubuntu da Suse 10.1 de Knoppix de ve
Mandriva 2007 de de denedim.Kablosuz klavye sistem açılmadıktan sonra
işlevsel değil.Kolay gelsin