[Pardus-kullanicilari] proxy(vekil sunucu) ayarları hk

Anıl Uğural anilugural at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 11:40:44 EET

Ben yeni bir pardus kullanıcısıyım. Hem işyerinde hem de evde kullanmaya
çalşıyorum. İşyerinde internet çıkışlarımızda proxy server var.
Tanımlamaları TASMA'dan yaptım ancak işyerinde sadece konqueror ile internet
kullanabiliyorum. Firefox kullanamıyorum. Vekil sunucuyu görmüyor. Evde
bağlandığım zaman problem yok her ikisini de kullanabiliyorum. Bunun yanında
Kopete'deyi de şimdiye kadar hiç kullanamadım. Evden de bağlanamıyorum
Bağlantıya izin verilmedi mesajı alıyorum. Alternatifi var mıdır?
(onaylanmış olanı, yeni bir kullanıcı olduğum için bir problem yaşarsam
düzeltmeyi beceremiyebilirim.)
şimdiden teşekkürler..