[Pardus-kullanicilari] Ati 9550 ekran kartý

Buðra Keskin bugrakeskin at yahoo.com
19 Þub 2007 Pzt 10:20:03 EET

Merhaba
Ben wiki'de "nasıl ati ekran kartı kurulumu " ile ilgili yazıya baktım ve soylenen herseyi adım adım yaptım ama hala direct rendering=No olarak gorunuyor.(Pardus kullanıcıları/arama ' dan da baktım birseylere ama isime yarar birsey bulamadım)

Ekran kartım ati 9550.Acaba bunun dısında yapmama gereken baska birsey mi var.Eminim benim durumumda olan birileri vardır.Bu arada ati'nin .run dosyasından da kurdum ama nafile...Umarım yardımcı olursunuz.
Ä°yi aksamlar..

merhaba,

bende ati x700 ekran kartı var bende aynı sorunları yaşıyorum .run dosyaları veya .pisi dosyalarını defalarca denedim ama her kurulumun kendine göre eksiklikleri var onu gördüm,en sonunda BERYL kurmayı denedim kurulum boyunca wiki'deki ayarları uyguladım ama sonuç olarak beryl açmaya çalıştığımda kitlenip kaldım,beryl kurarken eski tüm dosyaları kaldırmanı istiyor tekrardan sen kuruyosun .şimdi bende o ayarlar var çözünürlük falan normale döndü ve bir problem yok ama 3d çok yavaş çalışıyo bazende hiç çalışmıyor.sonuç olarak sanırım ATI nmi var derdin var.

kolay gelsin

Need Mail bonding?
Go to the Yahoo! Mail Q&A for great tips from Yahoo! Answers users.