[Pardus-kullanicilari] BILGISAYARIMA PARDUS SISTEMINI KURDURMAK ISTIYORUM

MT mehmettoluay at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 09:53:37 EET

Sizlerden ozur dileyerek bir yardima ihtiyacim var
evdeki bilgisayarima PARDUS   kurdurmak istiyorum.
İstanbul  Kadioy Acibadem de oturuyorum

maalesef tum denemelerime ragmen defalarca pardus-kurulumu indirmeme ragmen
bu isi beceremedim hep hata verdi , 60 yasindayim yoruldum

bu nedenle de ucreti karsiligi bir bilene yaptirmaya karar verdim
bana bu konuda hizmet verecek birini ariyorum

gurubu mesgul etmeden bana ozelden yazarak bu hizmeti evimde verebilecek
firma/kisi tavsiyede bulunurmusunuz ?

tesekkur ederim

mt