[Pardus-kullanicilari] Ağ yöneticisindeki bağlantı profili kendiliğinden siliniyor

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 00:29:50 EET

Ağ yöneticisinde oluşturduğum aktif olarak kullandığım 3 tane bağlantı
profilim var. Bunlardan bir tanesi normal pcmcia ethernet kartına ayarlı
(Laptopumdaki ethernet kartı bozulduğu için bunu kullanıyorum). 2 tane
profilde pcmcia wireless ethernet kartına ait wireless bağlantılar. En çok
kullandığım (wireless olmayan) "ev" isimli kullanıcı profilim bazen
bilgisayarımı açtığım zaman kendiliğinden silinmiş olarak karşıma çıkıyor ve
ağa ve internete bağlanmıyor. İlgili ikonda da çarpı işareti çıkıyor. Benim
bu profili yeniden oluşturmam gerekiyor. Sorunumu bu şekilde hallediyorum. Bu
her zaman olmuyor ama ara sıra oluyor. Acaba bu bir bug mıdır? Değilse bu
sorunun üstesinden nasıl gelirim? Uluzilla'ya bildirmem gerekir mi?
Teşekkürler