[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 00:17:04 EET

2007/2/19, rsullu at imdat.net <rsullu at imdat.net>:

>  Merhaba Pardusu Yen Kurdum .. Suana Kadar Windows Aktf olarak
> kullanıyordum . windows um lisanslı oldugu halde yınede pardusu denemek ve
> kullanmak istiyorum .
>     Benim sorum bilgisayarımda windows kuruluydu .. ikinci kısıma pardus
> kurdum .. Acılısta su an pardus dırek geliyor secersem windowsa
> direbiliyorum bu ayarları nereden degiştirebilirim . Tam olarak kullanan
> kadar windows u kullanmam lazım..
>     Şmdiden Teşekkur ederim ..

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Windows_%C4%B0%C3%A7in_GRUB_Ayarlar%C4%B1
Bu adreste anlatılıyor. Default kısmını değiştireceksiniz. Muhtemelen 0'dan
1 haline getireceksiniz.

Bu arada windows kullanarak pardusa alışamazsınız, mümkün olduğunca pardusta
kalmaya bakın. Göreceksiniz ki windowstan çok daha kolay :)