[Pardus-kullanicilari] Mail Güvenliði.

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
18 Þub 2007 Paz 22:24:40 EET

Erkan Tekman wrote On 18-02-2007 22:10:

> Kimi son derece yanlış, kiminin ya da aksinin ispatlanması neredeyse
> olanaksız, kimi tamamen saçma ve/veya uydurma bilgilerin yer aldığı bu metni
> ciddiye almaz ve internette yayılmasına aracılık etmezseniz memnun olurum.
>
> İyi çalışmalar

Anladığım kadarıyla bu konunun bu listede bir tatışmaya dönüşmesini
istemiyorsunuz. Ama "son derece yanlış" olanlar hakkında ve
"ispatlanması neredeyse olanaksızlar" hakkında sizin düşüncelerinizi de
öğrenmek isterdim.

Ki ben de bazı kısımlarda firmanın fazla zorlama şekilde gizli
reklamının yapıldığını düşünüyorum.

Korkun... KORKUUUUN! Biz sizi koruruz vs... :D

Yani sadece "yanlış, yaymayın" demek yerine "şöyledir, böyledir" dense
daha ikna edici olacağını düşünüyorum.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen